20100108

074



OK, jag höll emot länge men Devil Child Spotify är installerat nu. Jag känner mig smutsig (principlöshet does that to me).

Citerar Bukowski i ett försök att insupa någon slags kollektiv självkänsla (försonas liksom):
jag hade
blivit medlem
i klubben
och jag kände mig som en
jävla
idiot

--- senare ---
Tvärnit på mina tre första sökningar: Solvent [Skinny Puppy], Rock The Box [Sylvester] & Tricky Disco [Tricky Disco].

--- ännu lite senare ---
Sökningarna får träffar nu men Arne Hegerforsjäveln ligger i bakhåll i form av ett reklamavbrott mellan Saint Etienne & 808 State. Tro honom inte, dearest! Hans blick är likgiltig & bakom den goa gubbfasaden bor förruttnelse. Arne Hegerfors är en ordvitsande domedagskraft, Arne Hegerfors är Kain.

HANG THE DJ!
HANG THE DJ!
HANG THE DJ!


Men ändå, trots allt, ett slags tack till Der A-mann & H M B som knuffade mig över kanten till sist.

(BTW, såg Mats Rubarth i Västermalmsgallerian i förrgår!)