20100430

185



I brist, & väntan, på något annat (som till exempel rikedomar, tolvtumsgenitalia & inspiration), några helt ofarliga avslöjanden:

* Bär aldrig klocka, halsband eller andra smycken - inte ens vigselring faktiskt. Däremot närs en vurm för manschetter.

* Är fortfarande med i statskyrkan. Och tro mig, det är helt odramatiskt. Ser det som ren j-a kultursponsring.

* Varje vecka plitar jag ner en egen topplista baserat på de låtar jag lyssnat mest på den gångna sjudagarsperioden.

* Känner mig hemma i Skövde, Jönköping, Stockholm, Linköping, Helsingborg, Prag, Inverness, York & Metropolitan Essex (& tror jag skulle känna mig hemma i New York, Istanbul & Hongkong fast jag aldrig varit där).

* Känner mig ohemma i Göteborg, Västerås, Landskrona, Falköping, Barcelona, Billericay & Leeds (& tror utan att veta att jag skulle avsky Dakar & Peking).