20100831

295



Dear All,

Dags att lyfta på slöjan & låta er få en glimt av mitt nästintill perfekta liv:

Som ni ser står jag nyduschad & go efter ännu ett fulländat träningspass & luftar rumpan lite grann, sådär lagom casual i väntan på att rövtalken ska bita till.

Har precis svischat ihop en fräsch sallad som jag toppar med en olja gjord på förstenade kottar ifrån en nyligen upptäckt barrväxt som växer i Anderna på 5000 meters höjd – väldigt exklusiv & naturligtvis...svindyr.

Men nog om det. Skulle egentligen bara berätta att jag efter en tids träda tänkte bli bättre på att kommentera Edra bloggar. Jag har redan börjat & här är ett exempel ifrån senaste dygnet, helt taget ur sitt sammanhang:

"Mmm...köttsvettningarna efter en sittning vid grillen - så LEVANDE!"

Det var allt.

Tja,
Calle

-----------------
Disclaimer
Nej, det är inte jag på bilden, mitt liv är inte perfekt, jag har aldrig använt talk, oljan är helt påhittad & om den ens fanns skulle jag ändå inte ha råd med den. Däremot tänkte jag ta ett rodd-pass, men kanske inte förrän framåt 21-snåret. Och om jag skulle få det där obegripliga suget efter kallskuret efteråt nu igen så har jag för säkerhets skull laddat upp med lite rökt skivad kalkon. Jag kommer förmodligen moffa i mig den direkt ur förpackningen & sannolikt läppja en trevlig calva eller grappa vid sidan om. Efter det kommer jag antagligen logga in på Facebook & haspla ur mig några kommentarer, den ena mer meningslös än den andra.

Inläggets enda & egentliga syfte är att slå bottennoteringen ifrån maj om 26 inlägg på en månad.

-----------------