20110210

453



Torsdagslunch med Aphex Twin
(& återvunna kommentarer)

(i)

come on you funny man! come on! come on!
I would like to fuck you up the bunghole & then I will sneak into your room & cut your cock off & stuff it in my mouth & chew them up with my little pearlies


Förra veckan drog försäsongen igång här hemma & nysäsongspirret börjar stegras så smått. Men guuuuuud! Jag behöver SERIESPEL!


(ii)

I wish the milkman would deliver my milk in the morning
I wish the milkman would deliver my milk when I'm yawning
I would like some milk from the milkman's wife's tits
I would like some milk from the milkman's wife's tits


På pappret borde jag hata Melodifestivalen såsom jag hatar TV4, kamratföreningar & tacobufféer. Men det gör jag inte...det hinner knappt avslutas förrän jag längtar till nästa år.


(iii)

go on, give us a snare rush!

Vackert. Du kan få gästblogga det inlägget hos mig.
Du kan kalla dig Dr Zeus.