20110309

475



Tankeflöde, onsdag fm:

...det är resultatet av kombinationen shitloads to do & låg energi...eller också börjar helt enkelt ystarbrunnarna att sina...den som lever får se...by the way, börjar inte Tone Bekkestad se äldre ut?...dagen så här långt: en blandning av Addicted to You [Alec Empire] & Teignmouth [Patrick Wolf]...Patrick Wolf 0, Patrick Wölf 1...the power of umlaut...& skulle inte Alec Empire passa väldigt bra som stencil?...*GIMP*...men kroppen är trött...simmar på rygg i bränd umbra...massagestolen är min vän...kanske en av de allra bästa...unge herr naprapat! ge oss en sång!...Östra! ge oss en sång!...Fabian Society! ge oss en sång!...Göran Persson & hans herrgård...moralpaniken of yesteryear...ett så ståndsmässigt boende hade ju varit helt otänkbart om vi inte visste hur mycket han verkligen hatar klassamhället...blev två semlor igår...andra saker som gör mig misstänksam: Barcelona-gillande...högt upp på jobbigt-listan: prova byxor...mina svarta favvisbrallor falnar...satta i stilmässigt irreversibel förruttnelse...snart är jag bara en poncho & en panflöjt ifrån ett gig utanför Commerce...varför slutar det alltid med någons slags småländsk hybrid när jag ska köra skånska...skånska, sveriges kåtaste dialekt...RAUURRR...finlandssvenska...vilken klang, vilken värdighet, vilka diftonger...västgötska...& där tog det stopp...förundras över Cold Cave...ifrån ett amerikanskt Joy Division på SK1:or till citat dark stadium pop slut citat...le coeur tendre...montagne du boeuf...*flytande franska*...i en verkligt jämlik värld får farbröderna på Söder ha sina surdegar ifred...stöd ditt lokala bageri!...allt reduceras till minnen...herregud!...till och med JAG är less på dem...nävafanvifårse...oavsett vilket så kan iallafall Kim Jong Il springa 100 meter på åtta sekunder, baklänges...i Nordkorea är allt sant...ännu inga cravings...men dagen är alltjämt ung...