20110324

489

Coachführern beklagade sig häromveckan över Fist of Cheese. Det var fel på det ena, det var fel på det andra & Det Gamla Stället var så mycket bättre. Jag grät mig till sömns den natten.

Riven av hämndbegär stal jag ett av hans gamla fotoalbum. Rad på rad av vapenälskande släktingar, beväpnade högtider & degenerativa blodlinjer...till evigheten rastrerad.

Det som är fetischism & galenskap för många av oss, är familj för andra. Mina vänner, jag ger er Coachies fotoalbum:



Brorsan, jag & syrran - ute & testar studentpresenten.


Hela familjen samlad, julen ’81. Fick Soft Cells debut-LP, en kamouflagemönstrad gymnastikpåse & min första riktiga skarpskjutare. Happy days :)


Sweet Papa


Onkel Ralf, strax innan olyckan.


Släktens grand old ladies laddar upp inför Lilla Kristallnatten i Vara '93.


♥ mi cariño "Åsa", mi cariños ♥


The King med mina småprinsar. Stadshotellet i Skara, 1976.

-------------
bonusfunktionalitet
Arv eller miljö? Diskutera.