20110412

507



äntligen! hur länge ska den öppna diskrimineringen mot de odöda få fortgå? ... mot Råsunda (& presumably ännu ett grandiost fiasko)! ... Soviet nerve gas is strong/snort it up & you won't be snorting long ... LESS TALK, MORE SATAN! ... det är inte "lekrum", det är portaler till helvetet ... lillkillen tjatade non-stop om elefanter i ett halvår innan Kolmården, & när vi väl kommer dit: kolla mellan elefanterna, pappa! EN DUUUVA! ... ett stiligt grått hår mitt i benan. RAUUURRRR! ... det är inte det första gråa heller så jag är inte helt ovan med hela den här alfahannegrejen ... OMG! super-sizade ostbågar! *ready, set, svull* ... dina kommentarer är som nektar för en bekräftelshora som jag ... Zlatan - like a girl turd in my happy place ... jaha, Balder - trodde du hade varit på regressionsterapi & skrikit dig igenom födseln eller nåt ... ge mig dina metatabletter! GE MIG DOM! ... aaahh, Friday night meat sweats ... naturens 'nej' är inte alltid ett 'nej' ... 30 mins rodd-soundtrack: 808 State, In Yer Face; Prodigy, Charly (Alley Cat Mix); Sylvester, Rock the Box; The Aztec Mystic, Knights of the Jaguar; Jeff Mills, Changes of Life; Reese, Rock to the Beat (Mayday Mix) & Tricky Disco, Tricky Disco ... med skinkor som huggna ur ett stycke granit ... nyduschad & go' - med betoning på go' ... målar element. file under: medelåldersglamour ... jaha, fattades bara att man skulle bli påmind om att det har blivit för sent att dö ung.