20110609

556



ring FÖRST! jag vill veta i förväg. landet byggdes för fan inte på spontanitet! ... dagen började bra, men verkligheten hann ifatt framåt lunch ... på väg in i en akut grönmögelost-craving ... ser inte Schenkan lite botoxad ut? ... nyduschad, doftar granatäpplen ... ballen! ålen! nålen! galgen! BÅNG! BÅNG! ... mitt ego är tillräckligt stort för att kunna hantera det, så ta plats under vingarna & njut av resan mina små kycklingar ... TÖTA PJÖNEN! ... är så vanlig att folk säger de får en eftersmak av vanilj i munnen när de snackat med mig ... vi käkade på ett ställe där han domarkocken vad-han-nu-heter (med burrigt 80-talshår) gästkockade förra sommaren & bernan var halvfabrikat ... det är s:et i seppuku som gör'et ... cheese is always a good idea ... japp, det är min nya grej - mindre putmun, mer forcerat leende ... roddsoundtrack med vidareassociationstråd: The Horrorist -> Millimetric & The Horrorist -> Millimetric -> Millimetric-remixad The Hacker & HIV+ -> The Hacker-remixad Nitzer Ebb -> Fixmer/McCarthy -> Terence Fixmer ... jobbade med en som dyrkade Lemarc en gång, needless to say så har vi "tappat kontakten".