20120109

700



Med lite drygt fyra timmars konsoliderande sömn i bagaget, & i skenet av en brinnande fullmåne, framträdde veckans första tanke: vart tog Aaron Carter vägen?

Tankeflödet1 normaliserades sedemera, & så var det inte mera med det.


1 (...bloody hell!....var kom Aaron Carter ifrån?...alltså, *host* hur passiva var inte Palermo igår?...Napolis omställningar...publiken i Bergamo...no al calcio moderno...West Ham...cuptorsk...läskiga järnvägsövergångar i East Ham...Weekend Offender-jackor...baskiska flaggor i Bilbao...Athletic Bilbaos koppling till Atletico Madrid...exakt vilka områden ingår i Stor-Baskien?...hur Southampton indirekt påverkade Athletics färger...hur Sverige indirekt påverkade Bocas färger...Obolos ryktade övergång till Boca som till slut blev Vélez...JAG ÄLSKAR DIG IVÁN OBOLO!...uppemot hälften av argentinarna lär vara Boca-fans...är tjejer med kort hår i kortärmade Ben Shermans en fetish?...Borges i Gnaget...Borges i bokhyllan...hehehe, Espanyols sena kvittering...DÖ BARCA DÖ!...när ändrades Español till Espanyol?...men jag gillade Rexach när jag var liten trots att jag aldrig såg honom spela...gillade mest namnet som snappats upp via någon gammal årsbok...Brian Clough...hjärtklaff...fläskkött...har jag någon filmjölk hemma?...)