20120202

722

(fortsättningen på det här & det här)

>

5/something you wore
Dagens viktigaste sartoriella beslut var att premiära långkalsongerna. I övrigt: den tjockaste tröja jag äger, tischa, slacks, hängslen, kängor.


---

11/where you sleep
Ganska exakt det här är det första & sista jag ser varje dag:


---

19/sweet
Lillchippen kritade upp den här åt mig så att jag skulle ha lite roligt sällskap & inte glömma av honom medan han är hos sin mamma.


---

23/something old
Lagfoton, Gnaget. 40- & 50-tal.

(& för det gentrifierade Söder som tror man blir Sthlm:are snabbare för att man håller på hammarbaj; lite historik på lagfotot nästlängst ner, övre raden, nästlängst till höger)


---

24/guilty pleasure
Daleks. Universums ondaste entitet eller megalomaniska charmknuttar? Vilket som vill jag allra helst ha dem radiostyrda och/eller på fem tum.


---