20121213

900



Ack ja, 2012...hade det inte varit för Twitter hade jag troligen aldrig ens märkt att det hastade förbi.

--- q1 ---

Inspekterar inköpen av badsalter & noterar att jag tydligen köpt body butter. VAFAN ÄR BODY BUTTER!? Skulle ni tro mig om jag sa att jag egentligen var där ditt hjärta var när du behövde det som mest? Skulle ni tro mig om jag sa att jag egentligen är misery, complaints, self-pity, injustice? Kände mig en aning torr efter badet. Testade det där body buttret & nu luktar jag som ett jävla bubbelgum. Skulle ni tro mig om jag sa att jag egentligen är sista natten i Sodom? Skulle ni tro mig om jag sa att jag egentligen tror mig vara paracetamolintolerant? Skulle ni tro mig om jag sa att jag egentligen aldrig varit i Skövde? Cybermen är som en gammal morbror som ringer på fyllan & vill låna pengar. Skulle ni tro mig om jag sa att jag egentligen är babies, mother, hospital, scissors? Skulle ni tro mig om jag sa att jag egentligen är zwei herzen, ein rhythmus? Jag hade en kompis som hade en tjej en gång. Hon hette Gunilla. Skulle ni tro mig om jag sa att jag egentligen är toute la nuit dans le disco? Skulle ni tro mig om jag sa att jag egentligen är in a forest, in a box, in a sitting room, pay attention? Benedict Cumberbatch skulle göra en formidabel Dr Who, precis mitt emellan Smith & Eccleston. An intense loathing of drop crotch. Det där är något att smyga på ryssen i. Eller björnar. Sitter & klipper med ögonfransarna & försöker se söt ut...inte en reaktion någonstans. Skar lök, slant & kniven gick igenom nageln. Mycket smärta & blod. Bästa pullfingret till råga på allt. Hade en ruggig crush på Toni Halliday. Skulle ni tro mig om jag sa att jag egentligen är until the party ends, until the part when we retire? Skulle ni tro mig om jag sa att jag egentligen tyckte bokrean var värdelös & att den enda jag ville ha hade jag redan köpt till fullpris? Skulle ni tro mig om jag sa att jag egentligen är rational power o Albion & that human form you call divine is but a worm 70 inches long? Skulle ni tro mig om jag sa att jag egentligen är melting in fiery sand quick sink in false so high over erase replace cancel the way? Helvete! Saltade sönder såsen medan jag skrev det där! Har jag nämnt det? Min kärlek till nektarinen?

--- to be continued ---