20140910

991



På 80-talet frågade lokaltidningen vilken som var min favoritglass. På 90-talet haffade lokal-TV mig mitt i julhandeln & frågade vad jag önskade mig allra mest. På 00-talet ville BBC Scotland ha min åsikt om en tandvårdsreform. Men aldrig, aldrig, har jag fått de riktigt tuffa standardfrågorna. Och eftersom 2015 är mitt bäst före-datum så är ju 2014 lite av sista chansen...

- - - - - - - - - - - - - - - - - -
-STOR HÖSTBONUS/TUNGA STANDARDFRÅGOR-
- - - - - - - - - - - - - - - - - -

Hur känns det?
Helt OK, fast utan att glänsa liksom.

Vad skulle du göra om du hade obegränsat med pengar?
Köpa upp Twitter & döpa om det till Clusterfuck. Kanske skaffa en ny spis.

Vad är ditt motto?
Mörda! Plundra! Bränn!

Var gör du om tio år?
Dricker kaffe på morgonen. Experimenterar med olika inläggningar i vinäger/vatten/salt-lag under dagen. Vrider mig om natten.

Vad skulle du ta med dig till en öde ö?
Skulle aldrig åka till en öde ö. Alltså, vafan skulle en sån som jag på en öde ö att göra? Herregud.