20120709

818



Ah, omvandlingen. Tror jag just äntrat slutfasen till mitt senaste jag.

Θ

Plöjer Homeland & crushar på Morena Baccarin. Någonstans kring femte avsnittet klipper hon sig kort, crushen eskalerar.

Θ

Vill ha ett hologram av 1992 att vandra omkring i.

Θ

Frågar lilltjippen vad han vill bli när han blir stor. Han tar en paus ifrån att klistra lösmustascher på möblerna & tänker efter: Mmm, nåt jag är bra på...hjälpa människor...krascha grejer. 

Det har sedan ändrats till rymdpolis med egen stridsvagn samt att göra en Spiderman-film som är så läskig att ingen över 12 år vågar se den.

Själv har jag fortfarande ingen aning.

Θ

Hjärnan behöver glukos.

Θ

Linserna är torra, men de har precis påbörjat en winning streak. Man byter inte linser under en winning streak.

Θ

Gick förbi urtypen av en sådan där lokal som börjar som ett ställe där man kan trycka sin egna t-shirt. Sedan blir det en butik med delikatesser som blir till en vinbar som blir till en tapasbar & till sist ett hak där man säljer friterade kycklingdelar att ta med i små papphinkar.

Θ

Yeah, except it's not your opinion, is it? It's someone else's opinion that you're repeating.