20121126

891



Ännu en helg med en havererad stryktipskupong. Är så j-a redo för 13 rätt, men närå...icke. Som surnad grädde på miseria-moset kom jag att tänka på den där feckin' Isak ifrån hög- & mellanstadiet. Han vann tamejfan jämnt. JÄMNT! Lotto, måltips, chokladhjul, lotterier, you name it. Och 13 rätt hade han väl typ en gång i månaden.

Vi lirade i samma fotbollslag också & enda trösten är väl att han såg ut som en idiot när han skulle skjuta ifrån distans. Han tog sats & hoppskuttade sedan fram, med alldeles för låg tyngdpunkt så att det mer påminde om en ansatstävling i tresteg för pårökta hippies. Fisar till skott var det också vill jag minnas, medan en annan ledigt skruvade in hörnor vid främre stolpen i viktiga cupmatcher (*heh*).

Iofs, utöver det var han rätt bra. På typ det mesta. Och dessutom siktade jag på Matte som stod helt omarkerad på första. F-n.

Nä, nu ska jag muntra upp mig med en kebabrulle.