20130105

916



x
Tänk, jag var något drömskt som stod & stirrade på sina skor. Ett lo-fi-vemod som götts med svulstiga stråkar, riggad rundgång & mörk rom. Nu ett koncentrat av bakfyllesunk, komplett med pizza i magen & hockeytorsk rektalt.

x
En tung doft av cederträ, viol & vanilj. Koncentrerar man sig dras en bärnstensfärgad hinna ned över ögonen.

x
Allt man säger & allt man inte säger, men emellanåt säger ändå.

x
Sökordens kompakta mörker. Mmm…’www.runka i bastun’ till exempel.

x
Haikukompensation för ovanstående:
sältan mot stenen/ångande proteiner/surfballe i hand
Varsågod.

x
Väggarna andas.

x
ja, jag spelar på mitt dragspel/sjunger om att fylla år
& jag önskar att man firar/minst två dar per år

*gnolar*

x
Trodde aldrig jag skulle höra mig själv säga det här (blir vanligtvis för varm) men: f-n vad det vore gött att skeda!

x
E-post: vit krage i mönstergill korrelation med oxfordblå crewneck.