20131108

976



| Vardaglig tristess utan vare sig blåklockor eller sugmärken.
| Leker bergsetapper i Tour de France.
| Hello darkness, my old friend… Halloj november, gamle röv…
| Less på höst, vill ha tät grönska åter.
| Brukar linda in mig i cellofan när inga känslor får sippra ut.
| November får alltid ta mycket skit. MED ALL J-A RÄTT!.
| Skummade fyra sidor i badet utan att lägga märke till ett enda ord.
| Har de senaste två åren förmodligen sett fler TV-serier än filmer.
| Ni vet väl att det var skottarna som uppfann kortpassningsspelet?
| Intervju med John Talabot: bitvis som att läsa sina egna tankar.
| Twittan vill ”skräddarsy min upplevelse”. MÖÖÖH!
| Men tack vare Insty har jag grundat den första duken på +20 år.
| The footprints of the never-were.
| Skåda! Mitt öde!
| Hoppas jag får hångla.

extramaterial
| När någon säger once you go black you’ll never go back menar denne egentligen cashmere.